Design Thinking
Design Thinking is een aanpak waarmee de meest innovatieve organisaties op een creatieve manier problemen oplossen en hun dienstverlening vernieuwen. Design Thinking helpt om te denken vanuit klantwaarde en klantervaringen, zodat u uw dienstverlening kunt inrichten op wat klanten echt belangrijk vinden.
DESIGN THINKING
Veel organisaties denken nog vóór de klant en niet vanuit de klant. Toch loont het om je te verdiepen in wereld van de klant: hoe ziet de wereld van de klant eruit, wat drijft de klant, wat vindt de klant echt belangrijk? Waarbij kunnen we de burger, de afnemer, de patiënt het beste helpen? Het loslaten van bestaande kaders en aannames inspireert tot frisse verbeteringen en baanbrekende oplossingen. Klantwaarde komt weer voorop te staan.
Design Thinking is niet alleen denken natuurlijk, maar vooral ook doen: ideeën vertalen naar prototypes of testopstellingen, oplossingsrichtingen tastbaar maken en bespreken met de doelgroep, en daarna de oplossingen invoeren in de praktijk. Ook daarbij kunnen we ondersteunen.
DESIGN SPRINT
Een Design Sprint is een door Google ontwikkelde methode om binnen een week een vraagstuk te analyseren, een werkende demo te ontwikkelen en die demo te testen bij de doelgroep.
DESIGN PROCES TRAINING
Bent u ook op zoek naar een aanpak die u in staat stelt beter aan te sluiten bij de wensen van uw klant? Wilt u dat de beleving van uw dienstverlening naadloos aansluit bij de inrichting van uw organisatie? Dan is deze tweedaagse training echt iets voor u!
ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.
ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.
ERVARINGEN
“Op een manier die een stuk inhoudelijker is dan een middagje karten of paintballen.”
“Ellen gelooft sterk in de kracht van de organisatie die ze adviseert”
“Ze helpt ons niet om vissen te vangen, ze leert ons hoe we hengels kunnen maken.”
“De Processpecialisten zijn sterk op de inhoud van processen. Zij kunnen goed van buiten naar binnen kijken. ”
“De Processpecialist richtte zich op alle relevante aspecten van de verandering; hij beheerste de hele scope.”
Dankzij de Prosci-methodiek de grootste valkuilen van het implementeren van een zaaksysteem omzeilen.
“Onze collega’s vertellen spontaan dat ze positief zijn over de verandering of dat hun werk leuker is geworden.”
KLANTWAARDE VOOROP
Het Mechanisch hoofd van dadaïst Raoul Hausmann laat zien dat argeloos vertrouwen op verkeerde indicatoren, de mens een hersenloze robot maakt. De Processpecialisten geloven juist in werken vanuit het ‘waarom’. Een gezamenlijke ambitie verbindt mensen, geeft werkplezier en leidt tot de beste resultaten.
Zo kan uw organisatie continu inspelen op veranderende behoeften van uw klanten en constant van waarde blijven.
LEES OOK
Woon- en zorgcentrum De Merwelanden heeft een duidelijke visie op de zorgverlening aan cliënten. Een
Een training Crew Resource Management wakkerde bij een managementteam van de NS het besef aan
Op 21 september werden zo’n 50 deelnemers verwelkomd op de VVE-010 kennisdag in het Wijkpaleis
Vincent Damen en Jeroen Stam zijn partners bij De Processpecialisten. Met enige regelmaat wisselen ze
In aanloop naar 1 januari 2024 zijn overheden druk bezig met de implementatie van de Omgevingswet. Ook