Home » Dienstverlening » Design Thinking

Design Thinking is een aanpak waarmee de meest innovatieve organisaties op een creatieve manier problemen oplossen en hun dienstverlening vernieuwen. Design Thinking helpt om te denken vanuit klantwaarde en klantervaringen, zodat u uw dienstverlening kunt inrichten op wat klanten echt belangrijk vinden.

DESIGN THINKING

Veel organisaties denken nog vóór de klant en niet vanuit de klant. Toch loont het om je te verdiepen in wereld van de klant: hoe ziet de wereld van de klant eruit, wat drijft de klant, wat vindt de klant echt belangrijk? Waarbij kunnen we de burger, de afnemer, de patiënt het beste helpen? Het loslaten van bestaande kaders en aannames inspireert tot frisse verbeteringen en baanbrekende oplossingen. Klantwaarde komt weer voorop te staan.

Design Thinking is niet alleen denken natuurlijk, maar vooral ook doen: ideeën vertalen naar prototypes of testopstellingen, oplossingsrichtingen tastbaar maken en bespreken met de doelgroep, en daarna de oplossingen invoeren in de praktijk. Ook daarbij kunnen we ondersteunen.

ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.

ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.

ERVARINGEN

KLANTWAARDE VOOROP

Het Mechanisch hoofd van dadaïst Raoul Hausmann laat zien dat argeloos vertrouwen op verkeerde indicatoren, de mens een hersenloze robot maakt. De Processpecialisten geloven juist in werken vanuit het ‘waarom’. Een gezamenlijke ambitie verbindt mensen, geeft werkplezier en leidt tot de beste resultaten.

Zo kan uw organisatie continu inspelen op veranderende behoeften van uw klanten en constant van waarde blijven.

LEES OOK