Home » Dienstverlening » Simulaties en games

Simulaties en games zijn effectieve veranderinstrumenten voor organisaties en individuen. Deelnemers worden geconfronteerd met herkenbare uitdagingen. De keuzes die ze maken bepalen het verdere verloop van het spel: collega’s en klanten merken direct effect en er komt makkelijk een gesprek op gang. De opzet is serieus en doordacht, maar er mag zeker gelachen worden. Simulaties en games zorgen voor een interactieve, plezierige confrontatie en voor doorbraken in inzicht en gedrag.

SIMULATIES EN GAMES

De Processpecialisten ontwikkelen simulaties en games op maat voor uw vraagstuk. Voor sommige actuele thema’s is al een kant en klare spelomgeving beschikbaar. Denk bijvoorbeeld aan Ketensamenwerking, Risicomanagement en Omgevingswet. We kunnen simulaties en games begeleiden op locatie en online of we zorgen ervoor dat u ze zelfstandig kunt inzetten.

Simulaties bootsen de werkelijkheid na: de essentie wordt uitvergroot, terwijl details juist achterwege blijven. Deelnemers voeren verschillende activiteiten op één plek en versneld uit. De Sokkenshow is een kant-en-klare processimulatie, waarin deelnemers onder begeleiding de basisprincipes van processen, procesontwerp en processturing ervaren. Al doende leren geeft energie en plezier.

ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.

ONZE SPECIALISTEN

Geen Processpecialist is hetzelfde, maar onze aanpak is direct herkenbaar: eigenzinnig, gedreven en verbindend. We maken snel contact en zorgen voor plezier in de samenwerking.

ERVARINGEN

KLANTWAARDE VOOROP

Het Mechanisch hoofd van dadaïst Raoul Hausmann laat zien dat argeloos vertrouwen op verkeerde indicatoren, de mens een hersenloze robot maakt. De Processpecialisten geloven juist in werken vanuit het ‘waarom’. Een gezamenlijke ambitie verbindt mensen, geeft werkplezier en leidt tot de beste resultaten.

Zo kan uw organisatie continu inspelen op veranderende behoeften van uw klanten en constant van waarde blijven.

LEES OOK