Home » trainingen » TRAINING ‘SERVICE DESIGN’

Bent u ook op zoek naar een aanpak die u in staat stelt beter aan te sluiten bij de wensen van uw klant? Wilt u dat de beleving van uw dienstverlening naadloos aansluit bij de inrichting van uw organisatie? Dan is deze tweedaagse training echt iets voor u!

TRAINING 'SERVICE DESIGN'

Deze training laat u op praktische wijze zelf ervaren hoe de klantbeleving en de dienstverleningsprocessen elkaar nog meer kunnen versterken!

Datum: donderdag 13 en vrijdag 14 juni 2024
Duur: 2 dagen van 6 uur
Locatie: De ProcesFabriek in Amsterdam
Investering: € 750,-- (incl. 1 uur coaching in de praktijk). Additionele strippenkaart van 8 uur praktijkcoaching op aanvraag.
Extra informatie: Na afloop krijgen de deelnemers hun deelproducten mee en ontvangen zij de templates van de canvassen waarmee zijn hebben gewerkt digitaal in groot formaat. Met deze tools kunnen zij direct aan de slag.

WAAROM DE TRAINING 'SERVICE DESIGN'?

Veel organisaties denken nog vóór de klant en niet vanuit de klant. De training 'Service Design' leert u om te starten vanuit de klantreis van uw klanten om vervolgens de inrichting van uw organisatie daarop te laten aansluiten. Doordat u meer vanuit de buitenwereld naar uw eigen dienstverlening kijkt bent u in staat om klantgerichter te innoveren!

LEES OOK