Home » webinars » Service Design: Kruip in de huid van de klant!

Je kent ze vast; van die producten of diensten die zo goed zijn dat je ze graag zelf had bedacht. En waarom is niemand er éérder op gekomen? Misschien komen ze voort uit 1 geniaal idee, maar de kans is groter dat ze het resultaat zijn van een goed doordacht denk- en ontwerpproces. Service Design is een aanpak waarmee innovatieve organisaties op een creatieve manier problemen oplossen en hun dienstverlening vernieuwen. Die aanpak helpt om te denken vanuit klantwaarde en klantervaringen en helpt om bestaande kaders en aannames los te laten. Zo ontstaan frisse verbeteringen en baanbrekende oplossingen.

De instrumenten uit Service Design vormen een waardevolle toevoeging op de gereedschapskist van iedere procesbegeleider, LEAN specialist of adviseur. Tijdens het webinar geven wij je een kijkje in de keuken van vernieuwende ontwerpers die Service Design toepassen. Je maakt kennis met een gestructureerde aanpak en met de bijbehorende werkvormen. Zo krijg je stap voor stap inzicht in de echte behoefte van jouw klant en onverwachte oplossingen.

SERVICE DESIGN: KRUIP IN DE HUID VAN DE KLANT!

Datum: 6 maart 2024
Tijd: 10:00 - 12:00 uur

De agenda van de interactieve webinar leidt je langs de volgende onderwerpen:

  • Basisprincipes van Service Design
  • Het ontwerpproces: de double en triple diamond
  • Instrumenten uitgelicht: persona en klantreizen
  • Service Design in de praktijk: een praktijkvoorbeeld

Meld je aan

Ik neem graag deel aan de volgende webinar(s):(Vereist)

LEES OOK