Van knellende klantwaarden naar knallende klantwaarden
Als ondernemer wil je onderscheidend zijn en iets toevoegen aan de markt. Wat maakt je uniek? Je product, de manier waarop je iets produceert? Dat je alles in eigen beheer doet? Of juist de service richting je klanten? Allemaal vragen waar je antwoord op moet hebben als je als ondernemer iets in de markt wilt zetten. Doelen en ambities zijn essentieel om de organisatie te richten en vervolgstappen te maken. Het is echter ook van belang dat je, via het benoemen van je kernwaarden en het type dienstverlening dat je als organisatie wenst te realiseren, aandacht geeft aan processen en procedures. Alleen op deze wijze kun je je strategie tot uiting brengen. Uit het artikel blijkt dat bij VanMoof de processen en procedures niet op orde waren. Bij VanMoof heeft men een fantastisch product, maar heeft men onvoldoende stilgestaan bij wat het type dienstverlening waar zij voor staan inhoudt bij een groeiende vraag, leveringsproblemen en enorme groei aan reparatieverzoeken.
De Processpecialisten komt dit soort problematieken vaker tegen in het werkveld waar we actief zijn. Collega's Wilbert Koenen en Jeroen Stam nemen je mee op 1 november 2023 tijdens de webinar ‘Van knellende kernwaarden naar knallende klantwaarden’.
VAN KNELLENDE KLANTWAARDEN NAAR KNALLENDE KLANTWAARDEN
Datum: 1 november 2023
Tijd: 11:00 - 12:30 uur